onsdag 24 februari 2010

Lars-Erik Alversjö skyll inte på Dina allianspartners.

Hej alla vänliga människor!
Gjorde ni som jag, läste Nacka-Värmdöposten igår ?

Dröm om min förvåning när jag läste Lars-Erik Alversjös kommentar
till Jonas Nilssons comeback inom Värmdöpolitiken.
För mig är det en självklarhet att Jonas har rätt att kandidera i vilket parti han vill och till de poster han önskar. Sådan är demokratin.
Men snälla Lars-Erik har inte Moderaterna tillräckligt med problem, utan att Du skall förvanska verkligheten genom att skylla på Dina allianspartners beträffande händelserna runt Jonas Nilssons avhopp. Som dåvarande Moderat och styrelseledamot hade Du och jag en del samtal om Jonas ledarstil, då skrädde Du inte orden, ej heller andra inom Moderaterna. Kommentarer som jag fick, var ofta "Janne Du har rätt, men skulle jag hålla med Dig så är jag rökt".
Lars-Erik Alversö, Du var en av Jonas största belackare när det begav sig, min vän var vänlig stå nu för det Du då tyckte. Ditt arbete kräver seriositet.Skyll inte på Dina allianspartners i och med detta ser även jag fram mot Jonas Nilssons politiska arbete för kommunen.

På mina och alliansens vägnar önskar jag samtliga medborgare i Värmdö en bättre framtid.
Jan Dolk

Sagt av lars Erik,"Det är aldrig för sent att ge upp."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar