Hej,
idag skall jag ta det lugnt, gå på en Rotaryfrukost tillsammans med Lasse Bryntesson sedan skall jag åka till Västberga för att slå lite golfbollar.
När jag kommer hem skall jag bara sitta njuta till Hasse Edlers musik.
Ja Du vet han som skall hålla välgörenhetskonsert i kyrkan 21 mars.
Strunta i politiken för en dag, men det blir nog nån som ringer.
Ha nu en bra dag
Jan Dolk
Demokrati är ett instrument som ser till att vi aldrig styrs bättre än det vi förtjänar
Tips för att spela tryggt på casino utan svensk licens
-
Casino utan svensk licens blir allt mer populära eftersom de erbjuder många
fördelar jämfört med de svenska casinosidorna. Inom landets gränser är
spelup...
5 år sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar