Vart fjärde år blir pensionären poppis !!
Många av oss som har hunnit bli lite till åren, har kommit underfund med att det är med pensionären som med olympiaden. Vart fjärde år blir han/hon poppis.
Var det nå´n som sa valår ?
Ha nu en bra lördag
Jan Dolk
PS
Beträffande Kamrer A Bergman på styrelsemöte med produktionen.
"Han hade ingenting att säga och han sa det! Görtz höll med!"
Tips för att spela tryggt på casino utan svensk licens
-
Casino utan svensk licens blir allt mer populära eftersom de erbjuder många
fördelar jämfört med de svenska casinosidorna. Inom landets gränser är
spelup...
5 år sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar