fredag 14 oktober 2011

Håkan, Håkan och Håkan igen!!



Inte sant!!

Socialdemokratin visar fortsatt förtroende för Juholt. Efter att ha träffat min polare Bänke på Bänken idag och visat honom mitt brev från Göran Persson, när det begav sig. Så tittade han på mig och frågade: "Jag undrar vad Håkan, Görans polare har för hållhake på de andra??" Ja Bänke det undrar jag med, men som jag tidigare skrivit kommer inget att hända. Ledamöterna Riksdasshuset håller ihop. I andra länder har man vänt vapen mot det egna folket, senast det hände i Sverige var i Ådalskravallerna, tack och lov. I Sverige vänder man nu lögnerna mot sitt eget folk. Det kallas normalt sett korruption. Nu har ju till och med G Berglund på ekobrottsmyndigheten något att bita i. Det luktar illa om Sverige! mycket illa! Dom som har mycket, tillåts ta mer, medan min polare Bänke ligger kvar på Bänken. Det ni!! Calle Bildt och hans oljeaffärer kan säkert kvittas i riksdassbänkarna. Ge dessa män Håkan och Calle varsin tidning som lakan, kan behövas när dom sover i sina bänkar. Hälsar Jan Dolk

PS. Sluthälsning från Bänke som förövrigt i dagarna flyttat till Västervik, inte för att det blev så mycket bättre med Hjalmarsson (M) där, men han fick åtminstone tak över huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar