fredag 14 oktober 2011

Håkan, igen och igen!!!!






Min vän Bänke från Bänken, fick sorgligt nog rätt!!

Det kom mer!

Denne man Håkan Juholt måste vara helt fantastisk, i sitt okunnande om politiska beslut beträffande vårt regelverk som han själv varit med om att skapa. Det finns inga ursäkter, Håkan! Inte undra på att måna av de människor som behandlats som skit av ett översitteri inom regelverksmaffian, börjar tröttna riktigt ordentligt. Myglet har dessutom spritt sig till en annars etisk och noggrann tjänstemannakår inom den svenska rättsförvaltingen. Vad finns det för anledning att följa ett rgelverk som regelmakarna själva inte har den minsta vilja eller intention att följa?? Dags att spola en hel del folk i vårt alltför fulla riksdasshus. Själv har jag anledning att från vissa håll förvänta mig en del ursäkter, Det menade i alla fall min vän Bänke från Bänken.

I sittande stund sa Håkan i TV att han leder Sveriges största parti. Karln måste vara tokig eller åtminstone helt verklighetsfrämmande. Förstår han inte att han sorgligt nog håller på att förintar ett nödvändigt parti. Ja jag menar alltså Socialdemokratin är nödvändig för Sverige och inte bara oss i alliansen. Mina argument kan vi ta en annan gång. Jaa ni. Hälsar Jan Dolk
PS

Talade kort med min vän igår. "Tusan Janne Du låter lika förvånad varje gång. Du vet ju att om vi hade haft ett rättvist samhälle, där regelverket följs så skulle ju inte jag ligga här och Du inte vara så förbannad," Mitt svar; "Ja Du Bänke Dig skulle jag aldrig vilja slå vad med för vem vill ha fel"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar