fredag 14 oktober 2011

Sol i mörkret!




Tack Annika för Ditt fina inlägg på Din blogg och ett stort tack till Elisabeth Fredell!!


Säkert är det så att det inte alltid är det lättaste att vara tjänsteman under den politiska viljan, men Elisabeth Fredell har visat både mod och kunskap inför dessa utmaningar. Inte sällan har det hänt i vår Värmdöska idyll att politiker gärna skylt ifrån sig på idyllens tjänstemän när de själva inte riktigt vetat eller vet vad de skall göra. Ledarskapet har inte alltid varit tydligt, dock Elisabeth under de år jag arbetat med Dig och andra tjänstemän inom vår kommun, har jag skönjt både vilja insikt och kompetens. Det är inte alltid jag kan säga att vi politiker har svarat upp med ett tydligt ledarskap vilket naturligtvis även inkluderar mig själv, i den mån jag kunnat och velat påverka besluten. För mig är det svårt att skriva eller säga något bättre än det Annika Andersson framför på sin blog Personligen kommer jag att sakna Elisabeth som en mycket kompetent ansvarsfylld person.

Tack för att Du finns Elisabeth och Dig Annika vill jag tacka för Ditt varma uppskattande av en kompetent och viljeinriktad Elisabeth Fredell.

Hälsar Jan Dolk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar